PEARL BOY: IGNITE THE DAWN [Zinchang] - Chapter 39.5
Most Viewed Today
JINX [UNCENSORED VERSION R19+] Zinchangmanga
Chapter 98.5
March 22, 2026
Chapter 98
March 22, 2026
WATERSIDE NIGHT[Zinchang]
Chapter 119.5 THE END
January 14, 2026
Chapter 119 Warning 19+
January 9, 2026
Minmotion Syndrome
Chapter 103.5 Extra
February 27, 2026
Chapter 103 Extra
January 3, 2026
Roses And Champagne
Chapter 93 Children’s Day Comic. (Leewon Version)
April 2, 2025
Chapter 92 Valentine’s Day Comic
April 2, 2025
Inside The Police Class [Zinchan]
Chapter 51.5
February 29, 2024
Chapter 51
February 29, 2024
Waterside Night [UNCENSORED VERSION R19+]
Chapter 119 [UNCENSORED] THE END
February 5, 2026
Chapter 118 [[UNCENSORED
February 5, 2026
Nerd Project [Zinchangmanga]
Chapter 64.5 Warning 18+ THE END
January 26, 2026
Chapter 64
January 26, 2026
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.png)
Anonymous
WHAT THE ACTUAL FUCKKKK
yutaaskim
kimse basiniza silah dayayip okutmuyor, yorumlariniz da assiri sacma bos yapip dueuyorsunuz abi. olay akisi size gore sevisip durmalariyla ki devam etsin? en iyisi birinin tehlikeye girmesi, olaylarin daha da aciga cikmasi. mesela yuta nasil oldu da o aileye alindi? yan mahalle orospusunu oylece alamazlar. ki buyukbabasi vardi, biz onemliyiz dmeisti. buyuk ihtimalle o da klanlardan bir tanesiydi. kujo ailesiyle kurgu surekli ic ice olacak elbette cunku asil villian onlar. kaos olmadan ne olacak ki?
yutaaskim
uc kurusluk aklinizla uzun uzun mal mal yorum yazmissiniz. hepsi de sikkkk gibi olmus. yuta aile reisi ve onun tam yaninda nisanlisi tetsu’yu oldurecek. peki sonra ne olacak? ailenin tek ve en kucuk veliahti oldu ve kujo ailesi oylece birakacak mi? tum japonya agaya kalkardi. sh’nin oylece kolundan tutup durduramazdi zaten, durmazdi o. onu yaraladi ve bayiltti, en kolay cikis yolu bu cunku. boylece kujo ailesine sadik oekugunu gosterdi, ustune tetsu’yu koruyor gibi oldu. halbuki sh’yi koruyor. tetsu olseydi ikisini de oldururlerdi. ki hastahe cikisinda herkes bana dis biledj dedi. en kucuk hatasina bakar olmesi. uc kurusluk aklinizla yuta soyle boyle… uc dakika dusunseniz bulacaksiniz cevabi amina koyayim ya. en akillica seyi yapti. ayirca o kadar istismar edilmis ki yedigi dayak hicbir sey gibi ayaga kalkti… yuta ve sh iyi insanlar degil. gri karakterler. once bunu bir ablayin. taglerde onca sey yaziyor, siz iki sokus sonra waowww ask bekliyoesunuz sanirim. bir siki bilmeden kafa sisiriyorsunuz.
Fikrim
Şöyle ki seashell ile kıyaslayanlar olmuş gerçekten açıp bi daha okuyun isterseniz orada ki iki karakter de duygusal bi karakterdi ama buradakiler tamamen intikam uğruna hayatını s’kleyen bi uke ve (sonradan) aşşşırı duygusuz seme ne bekliyordunuz pardon iki gün kavga edecekler ve hop ”biz çok romantik bi çiftiz aslında” mı ve bu arada seashell’in o tecavüz sahneleri yerine bu çiftin savaşlarını tercih ederim (seashell’i sevmediğim için yapmadım bu yorumuçok seviyorum onu da, sadece kıyaslamalar olduğu için yaptım sonuçta yazarı aynı diye hikayenin konusu da aynı olacak değil ya)
yutaaskim
sh duygusuz degil, aleksitimi hastasi bence. assiri siddet sonucu olusuyor ki onun nasil buyudugu biliyoruz. aslinda cok sey hissediyor ama isimlendirmiuor. mesela seashell boy’da jooha’yi teselli ederken de bu ortaya cikiyor. bu insanlardan birisi eski yakuza ve simdi mafya patornu, digeri de hayvanat bahcesi denilen bir yerde 10 sene buyumus. bunlar ne kadar sevimli olabilir, ne kadar tatli olabilir? sirf okumak icin okuyanlar bunu anlamiyor. ikisi de gri karakterler sadece.
Anonymous
Huh?? How could you, yuta 😞
Anonymous
What the fuck
su
elbet vardır bi sebebi yuta seunghyunu iyice süründürsün
Anonymous
yuta t*cavuze uğrarken de bu kadar tepki vermissinizdir umarım 🙏🏻 onun dışında gerçekten neyin nerede olduğu belli olmayan bir şeye dönüştü kurgu acil toparlaması gerek
Anonymous
Yuta shyi 2 kez tcvz ederkende ayni tepkiyi vermissindir umarim🙏🏻
Shin
Funny how we’re hating on Yuta when he was repeatedly sexually assaulted since he was young
Anonymous
penceresiz kaldım anne
darkwebkiller
inking çok kaos arıyor ya seashell’in başları böyle değildi kalite kokuyordu şimdi sadece dikkat çeksin, drama olsun diye ilerliyor seri sanki, karakterlerin ruh halleri olsun düşünceleri olsun çok ani ve değişken, yetişilmiyor
Anonymous
cannot wait for when yuta will realize his revenge is pointless, since someone interfered years before, however it’s sad that Seungeon will forgive him anyway. hope this b*tch just dies
Anonymous
Yuta was always a batraybitch
biibings
senin iflah olma şansın sıfır👏🏽🤩
biibings
ya amk bıktım artık her bölüm ayrı bi bok var. neyin ne olduğunu kavrayamıyorum. yuta niye böyle bi oçluk yaptı mesela? korumak için olamaz amk öyle birşey olsa blöf yapar gidip de adama sıktırtmaz. skecem böyle kurguyu o kadar hevesle başladım seunghyun fav karakterim de mutlu oldum da yazar sagolsun götüme kaçtı tüm hevesim🙏🏽🙏🏽
Anonymous
كس امك يوتا
ghost
شوفي صح ان اللي سواه غلط لكن ماينفع نلومه بعد كل اللي صارله
Maemae30
It feels like it’s getting nowhere?? I really don’t understand this anymore. Hahaha i’ll let this marinate for a while!
Anonymous
Many people here have forgotten that from the beginning it was about Yuta taking revenge
Anonymous
Hate you, Yutrash!
Fikrim
Seunghyun’un bu küçücük yaradan(seunghyun’a göre) ölmeyeceğine biliyor bi’ planı var ama bilmiyorum ya da seunghyun’un iyiliği içindir kesin tırnak içinde belli ki o çocuğu öldürürse başına bi işler gelecek büyükler tarafından sonuçta isteseydi o sarı kafayı kendi de öldürebilirdi yutanın.. benim tahminlerim ve klişelerim doğrultusunda böyle 🫤 ama seung’a üzüldüm
darkwebkiller
haklısın
Anonymous
The others look surprised too so I don’t understand
Anonymous
Vay amk
Anonymous
I didn’t like Yuta before now so it’s getting worse and worse, I hope there is a good justification for that.
Anonymous
Geber orospu çocuğu yuta amk oğlu pic, sik kırığı
Anonymous
Öl yuta ya
Anonymous
bro what
Anonymous
I hated yuta and now im gonna hate him for my life i hope its bcs protect seungeon but its pretty sus
Anonymous
BILIYODUM BASINDAN BERIDIR NEFRET EDIYODUM YUTADAN
Anonymous
What the hell 😱
Anonymous
Ya bi siktir git
Anonymous
Wtf
Anonymous
Yuta ananı skim
Anonymous
please give me the next episode NOWWW
Piiiissssttttt
TF?!?!?!🧐🤷♀️😡
Anonymous
What the fuck
Anonymous
Did yuta snitched?
camasirmandali
kahroldum aw